Bestuur & Parkbeheer

Het beheer van vereniging Recreatiepark de Kanthoeve bestaat uit het bestuur van de Vereniging, de parkbeheerder en een aantal vrijwilligers. Deze vrijwilligers vallen onder de verantwoordelijkheid van het bestuur en worden direct aangestuurd door een bestuurslid.

Het zittend bestuur van de vereniging is opgebouwd uit vijf personen. Het dagelijks bestuur bestaat uit de Voorzitter, de Secretaris en de Penningmeester. Verder is het bestuur aangevuld met twee algemene bestuursleden.

Samenstelling van het huidige bestuur:

Leon Fredrix- Voorzitter

voorzitter@vvedekanthoeve.nl

Wendy van der Zalm - Secretaris

secretaris@vvedekanthoeve.nl

Anke Somers - Penningmeester

penningmeester@vvedekanthoeve.nl

Fietje van de westerlo- algemeen

algemeen@vvedekanthoeve.nl

Kim van Woerkom- algemeen

algemeen.2@vvedekanthoeve.nl

Parkbeheerders: Geert-Jan Dekkers

Henry van der Heijden

beheerder@vvedekanthoeve.nl

Vrijwilligers

Vereninging recreatiepark de Kanthoeve kent gelukkig ook leden en bewoners die zich op allerlei manieren vrijwillig willen inzetten voor de vereniging. Mede door hun hulp kan het bestuur slagvaardiger en "cost-efficient" handelen. Denk hierbij onder andere aan vrijwilligers voor het opvangen van storingsdiensten, de werkgroep groot onderhoud en de kascontrolecommissie. Hun inzet voor onze vereniging wordt zeer op prijs gesteld.

Online nieuws

Voor het laatste nieuws over het reilen en zeilen op ons park verwijzen we u naar de App van de vereniging, waar u zich voor kunt aanmelden, doormiddel van een mail te sturen naar secretaris@vvedekanthoeve.nl. Bewoners op het park kunnen berichtgevingen ook lezen in de publicatieborden op het park welke zich bevinden bij de brievenbussenunits en bij het bestuursgebouw.